fredag 16. august 2013

Ben Nye Besøk

For de som ikke har fått det med seg, så har jeg endelig begynt på visagist studiet, som jeg har gledet meg lenge til. Etter en uke med å studere fargeanalyse og hudpleie, så fikk vi endelig den etterlengtede sminkekofferten. Gjett om det var mye smågodt inni der! Til og med Glo Minerals nyeste og flotteste øyenskygge palett, makeup magazine. Den kom tross alt ut på markedet i går!

Ikke bare det! Skolen vår var så heldig, for vi fikk besøk av selveste Dana Nye, eieren av merket Ben Nye. Han kom fra LA til skolen for å prate med elevene og for å vise frem de nyeste godsakene til Ben Nye. Det var så mange nydelige produkter han viste frem, det er nesten som man får vann i munnen bare av å se på fargene!

Ben Nye finner man ikke lett på markedet, for det er et merke som egentlig er kun spesialisert for makeup artister. Det er kun noen få steder der man kan få tak i Ben Nye produkter, som er; Visage i Oslo, love-makeup og Pam.



Jeg er egentlig ikke så stor fan av "livshendelser blogger", men dette var så spennende at jeg bare måtte dele det!


Follow on Bloglovin


- Karen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar