søndag 4. august 2013

Gaver fra Asia.

Min skjønne venninne har nettopp kommet hjem fra Asia. Så snill som hun er, så hadde hun visst handlet alt for mange nydelige ting til meg. Dette forventet jeg virkelig ikke! Hun hadde handlet inn kometikk, tørkede roser som jeg skal ha som godlukt i den nye leiligheten, en kjempe fin neglering og en super stilig Alice In Wonderland plakat som jeg skal henge opp i leiligheten. Frida, du kjenner meg alt for godt!


Jeg har tross alt en skjønnhets/mote blogg sammen med Frida, så jeg kan ikke unngå å legge ut bilder av hva jeg fikk. Tusen takk, Fridamor!


KMA Cosmetics I Glam Mascara
Dette er en maskara som har fiber i seg. Når man ser på børsten, så er den veldig mange små "hår/fiber" på seg, som fungerer nesten som vippe extentions. Fibrene legger seg på tuppen av vippene og skaper de lengste vippene du kan tenke deg. Falske vipper i en maskara. Jeg må si at denne maskaraen kommer fort til å bli en favoritt i samlingen min. Frida kjøpte den til seg selv og, og jeg tror hun har fått et veldig godt inntrykk av den også!

Etude House Dear My Blooming Lips-talk-PK014
Denne leppestiften er en kjempe fin "dupe" for leppestifen Candy Yum-Yum fra MAC, men kanskje bedre igjen! Den er helt matt på leppene, men den tørker ikke ut leppene på samme vis som Candy Yum-Yum gjør. Og som nesten all asiatisk pakkning, så er beholderen kjempe søt! 

KMA Cosmetics Slurry Brighten Powder
Endelig har jeg fått fatt i en form for "effekt pudder". Dette er det samme komseptet som Hourglass Ambient Lighting Powder, Chanel Les Beiges Healthy Glow Sheer Powder og Nars Light Reflecting Powder. Med andre ord, dette er Photoshop i pudder form. Den kan bli brukt som en lett highlighter, eller som et settepudder for hele ansiktet, som gir ansiktet en nydelig vekkende, glød. Den holder og oljene i T-sonen borte, som er alltid et kjempe pluss. Allerede nå vet jeg at dette er et Holy Grail produkt for meg!

Igjen, tusen takk til Frida. Du er alt for snill og generøs og jeg er veldig glad for å ha deg som en venninne!

Follow on Bloglovin

-Karen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar